تبلیغات
مطالب اینترنتی - نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی

نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی

نویسنده :
تاریخ:یکشنبه 14 خرداد 1396-05:05 ق.ظ



مفیدستان:

مجله خلاقیت: بسیاری از کسب و کارهای کوچک و محلی بازاریابی پیامکی را در فهرست انواع تبلیغاتشان نگنجانده اند. یکی از دلایل مهم این موضوع قوانینی است که بر ارسال پیامک و استراتژی بازاریابی مربوط به آن حکم فرماست. کسب و کارهای آمریکای شمالی باید تابع قانون حمایت از کاربران تلفنی (TCPA) باشند و در صورت تخطی ممکن است به ازای ارسال هر پیام متنی ناخواسته، مجبور به پرداخت جریمه ای بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار شوند. همچنین اگر بخواهند از تکنیک های ارسال جمعی استفاده کنند، این مبلغ به مراتب افزایش خواهد یافت.

در حالی که برخورد نسبتا شدیدی با پیامک اسپم صورت می گیرد، می توان کاملا از این موضوع در امان ماند و در آن واحد، استفاده خوبی از بازاریابی پیامکی کرد. آیا می دانستید میانگین نرخ بازشدن ای میل چیزی در حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد و نرخ بازشدن پیامک تقریبا ۹۸ درصد است؟ و یا این که تقریبا ۹۰ درصد از مخاطبان پیامک آن را ظرف مدت سه ثانیه باز می کنند؟ بازگشت سرمایه احتمالی در این نوع بازاریابی بسیار بالاست.

شناخت قوانین بازاریابی پیامکی

بسیار مهم است که قبل از شروع به کار، قوانین این حوزه را بشناسید. مهم ترین قانونی که باید مدنظر داشته باشید این است که پیامک تان را باید فقط برای مخاطبانی ارسال کنید که از قبل برای حضور در خبرنامه پیامکی تان ابراز تمایل کرده اند.

بازاریابی ای میل به طور مرتب پیغام های تبلیغاتی شان را برای مخاطبانی ارسال می کنند که کتابچه پی دی اف یا نسخه رایگانی از برنامه شان را دانلود کرده اند. این موضوع را نمی توان در مورد بازاریابی پیامکی اعمال کرد. روش صحیح انجام این کار این است که با ارسال درخواست و یا لینک ثبت نام از مشتریان بخواهید تا خودشان در خبرنامه پیامکی تان عضو شوند. کسب اعتماد مخاطب در این روش دشوارتر است اما این مخاطبان از لحاظ کیفی بسیار ارزشمندنر از مردم معمولی هستند.

پیامکتان را به ۱۶۰ حرف محدود کنید.

وقتی پیامکی طولانی و حاوی بیش از ۱۶۰ کاراکتر ارسال می کنید، شبکه های موبایل معمولا پیام را به صورت تکه های کوچک تر ۱۶۰ حرفی در می آورند. این پیام ها قبل از رسیدن به مخاطب مجددا به یکدیگر متصل می شوند اما این اتفاق همیشه بدون مشکل اتفاق نمی افتد. برخی شبکه ها از ارسال یا دریافت چنین پیام هایی خودداری می کنند. در نتیجه، ممکن است مخاطبانتان نتوانند پیام را به صورت کامل دریافت کنند یا پیامک هایی نامرتب و تکه تکه شده ای را دریافت کنند. در هر دو صورت، پیام تبلیغاتی تان به مخاطب انتقال پیدا نمی کند.

علاوه براین، پیامک باید کوتاه باشد. پیام های طولانی حوصله مخاطب را سر می برند و نمی توانند ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کنند.

زمان یعنی همه چیز

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده که درست هنگام شام پیامکی از فست فود محله تان دریافت کنید که خبر از تخفیف ۳۰ درصدی پیتزای مورد علاقتان بدهد؟ زمانبندی در بازاریابی پیامکی یعنی همه چیز! ماهیت این نوع بازاریابی این است که مردم به محض دریافت پیام آن را باز می کنند. اما در عین حال، عدم وجود تصاویر گرافیکی کار را برای بازاریاب ها دشوارتر می کند. در نتیجه، هدف اصلی بازاریاب ها باید این باشد که مشتریان هنگام تصمیم گیری برای خرید، پیام بازاریابی را دریافت کنند. بنابراین همانطور که رستوران های فست فود پیشنهادشان را هنگام نهار یا شام ارسال می کنند، سالن های آرایشگری نیز پیامشان را هنگام نزدیکی به مراسم ها یا اعیاد ارسال کنند.

شماره تلفن یا لینکی در پیامک خود قرار دهید.

موفقیت هر کمپین بازاریابی به میزان زیادی به فراخوانی که ارائه داده است، بستگی دارد. در بازاریابی پیامکی نمی توان گزینه جذاب و فریبنده ای قرار داد تا مشتری روی آن کلیک کند. با این حال تنها روش متقاعد کردن مشتریان این است که به آن ها بیاموزید چگونه با شما تماس گرفته یا سفارش دهند. یکی از رایج ترین روش ها این است که شماره تلفن یا لینکی را در انتهای پیامتان قرار دهید. بهتر است لینک وب سایتتان را با استفاده از وب سایت هایی نظیر Bitly کوتاه کنید تا تعداد کاراکترهای پیامک تان از ۱۶۰ عدد بیشتر نشود. شاید این نوع فراخوان بهترین و ایده آل ترین روش فراخوان نباشد. اما به هر حال اجازه دهید تا بعد از خواندن پیامتان در صورت تمایل با شما به نوعی تماس بگیرد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

ملی پیامک پنل اس ام اس سامانه ارسال پیام کوتاه …راهنمای انتخاب پنل پیامکی پنل های پیامک ما بر حسب نیازهای کسب و کارهای مختلف تنظیم مجله موفقیت رازهای رسیدن به موفقیت در زندگیمجله موفقیت آلامتوروش های رسیدن به پیروزی و موفقیت در کار و زندگی مقالات پیشنهادی پلیس فتاچکار کنم که نگران فروش تلفن همراهم و بازیابی نشدن اطلاعات شخصی‌ام نباشم؟علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن همه چیز در باره …علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن آکاایران یکی از عارضه های شایعی که بیشتر آدمها با دانلود مقالات عمران و معماری و ساختمانفروش فایل دانلود تحقیق ویژه ارتقاء شغلی فرهنگیان ۶۰ صفحه در قالب با عنوان آموزش دانلود رایگان مقالات عمران و معماریدر سایت های فروش فایل زیر می توانید فایل های زیر را که برای فروش گذاشته اند خریداری تهران پرس کنایه برانکو به علیرضا منصوریان در نشست خبری آکا گوشت قرمز از سفره اقشار ضعیف پَر نمونه سوالات جزوات دکتری دکترا جزوه طرح ارسال رایگان منابع مخصوص مدیران سایت ها و وبلاگ ها حتما ببینید شرکت در صفحه نخست طراحی سایت طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، سئو سایت توسط مجرب ترین تیم طراحی سایتدوره مجازی آموزش حرفه ای طراحی صفحات وب تبدیل …حداقل سرفصل ها و مباحث دوره که توسط مدرسین دوره ضبط و ارائه خواهد شد، در ذیل خدمت شما سایت نیازمندی اشاره نکاتیدرمورد نکاتی در مورد بازاریابی و نکاتی در مورد بازاریابی و فروش توان در مورد بازاریابی پیامکی انجمن راسخون نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی در مورد بازاریابی و فروش نکاتی در مورد بازاریابی و در مورد بازاریابی پیامکی نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی برترین‌ها دمادم در مورد بازاریابی پیامکی در مورد بازاریابی و فروش نکاتی در مورد بازاریابی و نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی مگیتو … مهارت های زندگی نکاتی در مورد بازاریابی و فروش این موضوع را نمی توان در مورد بازاریابی پیامکی نکاتی که نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی استارت ام ال ام نکاتیدرموردبازاریابی نکاتی در مورد بازاریابی و در مورد بازاریابی پیامکی در مورد بازاریابی و فروش نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی نکاتی در مورد بازاریابی و فروش نکاتی بازاریابی پیامکی نکاتی در مورد بازاریابی و فروش نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی نکاتیدرمورد نکاتی در مورد بازاریابی و بسیاری از کسب و کارهای کوچک و محلی بازاریابی پیامکی را فروش و نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی در مورد بازاریابی پیامکی نکاتی در مورد بازاریابی در مورد بازاریابی و فروش نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی نکاتی در مورد بازاریابی و و محلی بازاریابی پیامکی را در فهرست انواع فروش و خدمات صما ساختمان و مسکن نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی سایت خبری و تحلیلی صنعت ساختمان ایران

مطلب نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی در سایت مفیدستان
برای دریافت مطالب مفید به سایت مفیدستان مراجعه فرمایید.


لینک منبع و پست :نکاتی در مورد بازاریابی و فروش پیامکی
http://mofidestan.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%88-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9%db%8c/


داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo